Serwis admin 2025-01-31

serwis

Jak skorzystać z gwarancji DOOR TO DOOR?

Dla jak największego komfortu użytkowania, każdy produkt Microlife objęty jest gwarancją „od drzwi do drzwi”. Pozwala ona zaoszczędzić czas w przypadku wystąpienia usterki dzięki trzem prostym krokom.

1
ZGŁOŚ USTERKĘ

Zgłoś usterkę w autoryzowanym serwisie CHDE Polska, dzwoniąc pod numer 801 811 811 – konsultant ustali czas i sposób odbioru przesyłki przez kuriera firmy spedycyjnej.

2
PRZYGOTUJ I WYŚLIJ PACZKĘ

Umieść sprzęt wraz ze wszystkimi akcesoriami w oryginalnym opakowaniu, dołącz kartę gwarancyjną i dowód zakupu.

3
ROZPATRZENIE REKLAMACJI

Po rozpatrzeniu reklamacji przesyłka zostanie odesłana na adres nadawcy.

Icon
SERWIS

ul. Biesiadna 7
35-304 Rzeszów

TELEFON

801 811 811
lub 696 026 442 wew. 99

EMAIL

serwis@chde.pl

Our Best Partners: https://funky-time.org/review/wizebets-casino-nl/ funky time play https://zimplernettikasinot.com/ https://paypal-casinos.org/ beste online casinos mecklenburg vorpommern google pay slots Casinoly Casino online kasino ilman rekisteröitymistä https://googlepaycasino.com/de/ zimpler kotiutus kesto
Scroll to Top